Mágnesterápia

magnapress_targy_001.JPG

Mágnesterápia akupunktúrás pontokon

Miben segít?

Gyógyszermentes egészségvédelem, fájdalommentes, hatékony, és egyszerű módszere, amely a mágnesterápia és az akupunktúra ötvözete. Használatával a szervezet öngyógyító folyamatának beindítását segítjük elő, helyreállítjuk testünk biológiai egyensúlyát, aktiválhatjuk szunnyadó energiáinkat, erősíthetjük immunrendszerünket.

Hogyan működik?

A készülék két északi és egy déli pólusú irányított permanens mágnest tartalmaz, amely a megadott akupunktúrás pontkombinációk kezelése esetén gyógyító hatással rendelkezik.

A pozitív és negatív komponens egymással szembehelyezve olyan mágneses erőteret hoz létre, amely képes a biológiai egyensúly fenntartására és helyreállítására. Az egyszerű, pár perces kezeléssel, a megadott módon végezve lehetőség nyílik az immunrendszer harmonizálására, energiák aktiválására.

Hogyan hat a mágnesterápia a fogászatban?

A száj, amelyben dolgozunk, a keringés és a mikrokeringés jellegzetes helye, ahol a vékony nyálkahártyával fedett területeknek nagyon bő a vérellátása. Továbbá az íny egy immunológiailag kiemelten aktív szerv, hiszen a száj a szervezet egyik kapuja a külvilág felé, és sajátságos baktériumflóra összetételével  fontos védelmi vonalat képez.

A mágnesterápia  közvetlen hatással van a szövetek regenerációs folyamataira, gyorsabb seb és nyálkahártya gyógyulást eredményez. Ezeknek köszönhetően a műtéti és egyéb fogászati beavatkozások után azonnal elkezdett kezeléseknek köszönhetően, betegeknek szinte semmilyen fájdalma sincs, nem jelentkeznek a post-traumás gyulladások, ödémák (duzzanatok), pácienseink azonnal munkaképesek, komfortérzetük kiváló.

A mágnesterápia hatása

• biológiai egyensúly helyreállítása

• immunrendszer erősítő

• fájdalomcsillapító hatás

• gyulladáscsökkentő hatás

• trófikus hatás(gyógyulás és növekedés felgyorsítása)

• spasmolitikus hatás (görcsoldás)

• vasodilatációs hatás( az ér űrterét tágító)

A mágnesterápia biostimuláló hatású

Segíti a test öngyógyító folyamatait, de nem helyettesíti az orvosi kezelést.

A mágneses mező elősegíti a sejtek jobb hatásfokú működését. Gyorsítja a tápanyagok és az oxigén szállítását, valamint a salakanyagok kiürítését. Növeli a szöveti oxigenizációt, javítja a csontfelépítést és erősíti a kötőszöveteket, intenzív vérkeringést biztosít, serkenti a fehérjeszintézist.

Mágnesesség jelenlétében gyorsabban gyógyulnak a sebek és csonttörések, emellett szignifikánsan csökken a fájdalomérzet is.